Пропустити навігацію EPAM

Особистий бренд айтівця: навіщо та як

Огляд подій
  • Soft Skills

Запис вебінару наприкінці статті

14 листопада пройшов вебінар у форматі живої дискусії, де обговорювали навіщо айтівцю мати особистий бренд. Спікерами виступили Роман Сахаров (директор з напряму бізнес-аналізу в EPAM) та Ніна Васильова (директорка з корпоративних комунікацій в EPAM), модерувала дискусію Альона Кацемба (спеціалістка з маркетингу в EPAM).

В першій частині вебінару Роман ділився власним досвідом побудови особистого бренду, а в другій частині Ніна виступила в ролі експерта і дала рекомендації щодо того, як правильно будувати особистий бренд.

Почали обговорення з того, що ж таке для Романа особистий бренд. Виявилось, що для спікера це перш за все впізнаваність у своїй сфері завдяки професійним досягненням. Він наголошує на тому, що ця впізнаваність набувається саме завдяки експертності. А експерти своєю чергою можуть стати “лідерами думок”. Для цього необхідно завжди бути в курсі всього, що відбувається у вашій професії — коментувати її розвиток, бути обізнаним у новинах і трендах та ділитись найкращими практиками з колегами. Для цього можна виступати у ролі спікера на тематичних подіях, писати статті, вести блог чи сторінку в соціальних мережах. А щоб відстежувати новини та тренди, Роман радить наступне:

Також, на думку спікера, дуже важливо будувати спільноту для того, щоб обмінюватись досвідом з колегами та мати змогу разом створювати можливості для професійного розвитку.

В публічних проявах дуже важлива регулярність. Якщо ви ведете тематичний блог, ділитись своїми думками в соціальних мережах або виступаєте на подіях, то це варто робити постійно.

Якщо ж говорити про переваги, які дає особистий бренд, Роман виділяє наступне:

  • розвиток вашого професійного напряму в Україні та підвищення його впізнаваності на міжнародному ринку;
  • підвищення вашої цінності як спеціаліста на ринку праці та можливість отримувати вищу компенсацію;
  • спрощення процесу пошуку роботи.
     

Якщо ви новачок в IT і хочете почати будувати свій особистий бренд, Роман радить для початку робити огляди професійних подій, статей або блогів. Це буде приносити користь вашим колегам і об’єднувати навколо вас людей, яким буде цікава ваша думка. Ефективним інструментом для цього може виступити ваша сторінка в соціальній мережі. Для того, щоб більш усвідомлено працювати зі своїм особистим брендом можна також читати тематичну літературу чи статті, наприклад можна ознайомитись із інструментом Personal Branding Canvas та проаналізувати на якому етапі ви знаходитесь зараз.

В другій частині вебінару до спілкування долучилась Ніна Висильова, яка має понад двадцять років практичного досвіду в репутаційному менеджменті, стратегуванні та антикризових комунікаціях у різних сферах бізнесу, зокрема телекомунікацій, IT, фінансів та енергетики.

Почали розмову зі схожостей та відмінностей у побудові особистого бренду спеціаліста та бренду компанії. Зі спільного можна виділити те, що і спеціаліст, і компанія, маючи власний бренд, викликають до себе певні почуття, такі як довіру або недовіру, симпатію або антипатію. Відмінності своєю чергою в тому, що бренд компанії це більш об’ємне поняття за характеристикою і за наповненням. Частіше за все, він містить в собі особисті бренди людей, які мають відношення до цієї компанії. Для формування бренду компанії можна використовувати різні підходи, наприклад «одно лідерський» підхід або «багатолідерський». Якщо ж компанія обирає другий підхід, для спеціалістів відкривається багато можливостей для того, щоб будувати свій особистий бренд разом із компанією. Наприклад, компанія EPAM допомагає спеціалістам розвивати бренд за допомогою наступних інструментів:

  • організація професійних подій та розвиток спеціалістів як спікерів;
  • допомога в написанні статей для тематичних ЗМІ та блогів;
  • допомога в підготовці до інтерв’ю та експертних коментарів для професійних медіаресурсів.
     

На думку Ніни, мотивація для розвитку особистого бренду може бути наступна:

  • підвищення «професійної вартості» на ринку;
  • входження в експертну спільноту певної галузі;
  • залучення клієнтів та партнерів, якщо ви є власником проєкту або бізнесу;
  • потреба у визнанні.
     

Для того, щоб починати розвивати власний бренд, визначте свою мету та цілі. Також зробіть список публічних проявів, які вам цікаві та на які у вас буде вистачати бажання та часу. Важливо підібрати теми, на які ви можете готувати виступи або писати статті. Зверніть увагу на свої соціальні мережі та визначте свою аудиторію. Ніна також радить прописати свої KPI (ключові показники ефективності) та оцінювати свої досягнення через певні проміжки часу. Експертка наголошує на регулярності цієї роботи, бо хаотичний чи ситуативний підхід не приведе вас до мети. Перед стартом свого шляху, не завадить також відверто поспілкуватись зі своїми знайомими та колегами й запитати у них, як вони вас бачать і на основі цього складати план подальшого розвитку особистого бренду.

Обговорили також цікаве питання від глядачів — як змінити ставлення аудиторії до себе після великого «фейлу»? Поради Ніни в такому випадку дивіться за посиланням.

А для того, щоб дізнатись відповіді на інші актуальні питання, зокрема такі як вплив особистого бренду Ілона Маска на його бізнес, радимо подивитись вебінар повністю. 

Не забувайте слідкувати за нашими новинами, в EPAM безліч цікавого і корисного. Робити це зручно на наших сторінках у Facebook, Twitter, Telegram або Youtube, а ще радимо заглядати у розклад наших подій на сайті у відповідному розділі — Календар подій.

І, як завжди, дякуємо, що ви з нами!

Підписатися на новини

Чудово! Ми вже готуємо добірку актуальних новин для вас :)

Вибачте, щось пішло не так. Будь ласка, спробуйте ще раз.

* Обов'язкові поля

*Будь ласка, заповніть обов’язкові поля

Вакансії EPAM Ukraine у Київ | Львів | Харків | Дніпро | Вінниця | Івано-Франківськ | Одеса | Чернівці | Хмельницький | Рівне | Ужгород | Тернопіль | Луцьк за напрямком Java | JavaScript | .NET | DevOps | Experience Design | Software Testing | Business Analysis | Python| Big Data | Mobile | Solution Architect | Ruby on Rails у містах за напрямком Java вакансії Київ | Java вакансії Харків | Java вакансії Львів | Java вакансії Вінниця | Java вакансії Одеса | Java вакансії Івано-Франківськ | Java вакансії Чернівці | Java вакансії Хмельницький | Java вакансії Рівне | Java вакансії Ужгород | Java вакансії Тернопіль | Java вакансії Луцьк | JavaScript вакансії Київ | JavaScript вакансії Харків | JavaScript вакансії Львів | JavaScript вакансії Вінниця | JavaScript вакансії Одеса | JavaScript вакансії Івано-Франківськ | JavaScript вакансії Чернівці | JavaScript вакансії Хмельницький | JavaScript вакансії Рівне | JavaScript вакансії Ужгород | JavaScript вакансії Тернопіль | JavaScript вакансії Луцьк | DevOps вакансії Київ | DevOps вакансії Харків | DevOps вакансії Львів | DevOps вакансії Вінниця | DevOps вакансії Одеса | DevOps вакансії Івано-Франківськ | DevOps вакансії Чернівці | DevOps вакансії Хмельницький | DevOps вакансії Рівне | DevOps вакансії Ужгород | DevOps вакансії Тернопіль | DevOps вакансії Луцьк