Пропустити навігацію EPAM

Соціальний Хакатон

23 - 24 жовтня, 2021
Онлайн
Україна
10:00, 23 жовтня - 10:00, 24 жовтня

Про ХАКАТОН

Хочете бути причетними до створення сучасних ІТ рішень у Львові?

Приєднуйтеся 23 жовтня до Соціального хакатону та зробіть свій внесок у розвиток міста та отримуйте цінні подарунки!

Організатори хакатону — управління інформаційних технологій Львівської міської ради та лідер ІТ ринку України - компанія ЕРАМ.


Проєкти для груп хакатону:

Якість повітря, Облік екологічної лабораторії, Збереження дерев, Безпека даних, Зворотній зв'язок, Система моніторингу, Об'єкти інвестування, Управління базою контактів. 

Реєструйтеся на хакатон, якщо ви:

  • Розробник програмного забезпечення
  • Бізнес-аналітик
  • UX-дизайнер
  • Інженер із забезпечення якості
     

Збирайте свою команду або ж приєднуйтеся самостійно та допоможіть автоматизувати проєкти необхідні для кращого функціонування міста Львова. Усі команди отримають наставництво менторів, а кращі рішення будуть мати реальний шанс впровадження у життя.

Проведіть 24 години з користю та зробіть свій внесок у цифровізацію Львова та отримуйте цінні подарунки!


Формат: Онлайн

 
 

Проєкти

Нижче наведено кілька проєктів для груп хакатону (ви можете приєднатися командою).

 Збереження та аналітика показників якості повітря у Львові (Управління екології та природних ресурсів)

В рамках проєкту спільно з LUN Misto на території Львова  встановлено 15 датчиків, які в режимі реального часу вимірюють якість повітря за різними параметрами (концентрація часток пилу в повітрі, вологість, температура повітря). 

На сайті https://misto.lun.ua/air/lviv дані відображаються в реальному часі, за останні 48 годин та за останніх 30 днів. Додатково є можливість отримати дані через протокол API. 

Проблема: дані не зберігаються з можливістю перегляду історії показників в довшій ретроспективі. 

Рішення: зберігати дані в проміжну базу даних, створити можливість формувати звіти за показниками з бази даних 

Окрім того, Управлінню екології та природних ресурсів важливо оперативно отримувати сповіщення, коли показники по точках спостереження виходять за межі допустимих показників. 

Система обліку даних мобільної екологічної лабораторії  (Управління екології та природніх ресурсів)

Проблема: вся інформація, зібрана екологічною мобільною лабораторією, зберігається у файлі Word на локальному комп’ютері. Відповідно, необхідно систематизувати дані у веб-додатку, який буде керувати рівнем доступу, зберігати історію редагування інформації, формувати звіти та діаграми, зменшить кількість ресурсів, необхідних для наповнення та обслуговування бази даних. А також дозволить якісно аналізувати ці дані, прогнозувати, забезпечувати відповідальність за покращення екологічної ситуації.

Ще одною проблемою є той факт, що весь процес введення та обробки даних дуже чутливий до помилок, які точно виникають, оскільки процес майже повністю виконується вручну. Відповідно автоматизація процесу покращить і якість аналізу.

Рішення: пропонуємо створити базу даних, яка дозволить:

  • автоматизувати процес наповнення бази даних показниками рівня забруднення повітря та води у Львові на основі розподілу ролей між учасниками процесу;
  • створити базу даних для зберігання зібраної інформації про стан забруднення води та повітря за показниками та періодами у машиночитаному форматі;
  • надати можливість формування звітів та графіків на основі інформації з бази даних;
  • забезпечити можливості транзиту інформації з вище згаданого джерела до бази проекту "Відкриті дані";
  • як додатковий бонус з попередніх пунктів - зменшити рівень помилок за рахунок зменшення кількості ручних операцій у процесі

Додатково: ще одним мануальним процесом, що пов’язаний з даним проєктом є заповнення паперових актів під-час замірів та перенесення цих даних. Пропонуємо розглянути можливість розробки додатку для мобільного телефону, що дозволить фіксувати та переносити інформацію в базу даних без використання паперових носіїв, а в разі необхідності формування саме паперових актів – передбачити можливість їх формування та виведення на друк з основної бази даних.

Автоматизація збору інформації про обстеження дерев у Львові

Управління екології та природніх ресурсів формує акти за результатами обстеження дерев (технічний акт про обстеження та акт на видалення). Кожен з актів має стандартизовану форму. 

Проблема: обстеження відбувається на вулиці, працівники управління записують результати в блокнот, а згодом на робочому місці формують файл з актом.

Рішення: розробити веб-форму для заповнення даних про результати обстеження на місці (наприклад, з планшета) з можливістю додавання фото об’єкта, локації. Результати обстеження мають формувати базу даних (з подальшою можливістю вивантаження бази для публікації у форматі відкритих даних), а також має бути можливість роздрукувати акт за визначеною формою.

Автоматизація обробки даних про випадки порушення безпеки в місті

Одним із затребуваних наборів даних у Львові є інформація про випадки порушення безпеки в місті. Надавачем даних є Головне управління національної поліції у Львівській області. 

Проблема: дані від розпорядника надходять в незручному форматі, часто з некоректними назвами вулиць. Також є потреба кодування даних із режиму в розрізі кожного окремого випадку до даних в розрізі мікрорайонів та категорій правопорушень. Ручна обробка наборів затягує процес публікації даних, які затребувані в користувачів.

Рішення: забезпечити інструмент для автоматичної обробки адрес в наборі даних, об’єднання даних по мікрорайонах міста (дані є чутливі і немає можливості публікувати адресу кожного правопорушення) та по категоріях правопорушень.

  • автоматизувати процес наповнення бази даних показниками рівня забруднення повітря та води у Львові на основі розподілу ролей між учасниками процесу;
  • створити базу даних для зберігання зібраної інформації про стан забруднення води та повітря за показниками та періодами у машиночитаному форматі;

 Форма зворотного зв’язку та візуалізація даних за отриманими показниками (Центр надання адміністративних послуг)

На сайті ЦНАП є форма зворотного зв’язку для оцінювання якості роботи підрозділів Центрів. Цю форму заповнюють відвідувачі ЦНАП. https://city-adm.lviv.ua/services/vidhuk-pro-tsnap  

Кожна відповідь з форми формується як електронний лист і надсилається на пошту відповідного підрозділу. Згодом кожна така анкета опрацьовується працівником вручну та заноситься в таблицю. Оцінювання здійснюється щомісяця по кожному територіальному підрозділу, згодом формується квартальна та річна оцінка.

Якщо оцінка негативна, то на неї керівництво територіального підрозділу ЦНАП реагує негайно, а не в кінці місяця, коли робиться зріз по всіх отриманих даних. 

Додатково форми з такими самими запитаннями є в паперовому варіанті, їх заповнюють відвідувачі на місці і залишають в ЦНАП. Керівництво ЦНАП готові перейти на заповнення тих даних на місці через планшет: відвідувач буде одразу вводити дані онлайн, а не писати на паперовій формі. 

Проблема: дані опрацьовуються вручну і не ефективно.

Рішення: застосунок для обробки відповідей з форми та формування аналітики і простої візуалізації за заданими характеристиками. Також, якщо середній показник є нижчим, ніж 3,5 бали (середній з кількох запитань), то інформацію про надходження такої оцінки має отримати керівник територіального підрозділу одразу (сповіщення на пошту, наприклад). 

Механізм для прозорої діяльності щодо вивезення відходів.

Проблема: На сьогодні у Львові не напрацьовано механізму прозорої діяльності щодо вивезення відходів. Мешканці не сортують сміття, бо не вірять, що перевізники дотримуються усіх норм вивезення відходів і подальшої переробки. ЛКП ‘Зелене місто’ не має напрацьованої системи моніторингу вивезення сміття, і таким чином не може долучитись до покращення поводження з відходами. Компанії з вивезення сміття у місті не користуються уніфікованою системою для відстеження миття контейнерів та вивозу відходів зі сміттєвих майданчиків. Мешканці міста не мають доступу до інформації про компанію-перевізника у їхньому районі та не можуть дати зворотного зв’язку у разі невдоволення вивозом сміття біля їхнього будинку. 

Рішення: Створити цифрове рішення, яке дозволить: 

  • Перевізникам додавати інформацію та фото про миття контейнерів, фото повних та пустих контейнерів, вагу сміттєвих відходів, графік вивозу сміття з того чи іншого майданчику; 
  • Мешканцям відслідковувати графік вивезення відходів та діяльність перевізника на тій чи іншій локації, а також дасть можливість зворотного зв’язку з місцевою владою для покращення ситуації з вивезенням відходів; 
  • Місцевій владі та ЛКП ‘Зелене місто’ отримувати аналітику про збір відходів і таким чином контролювати чистоту майданчиків, вчасність збору та вивозу відходів різних фракцій, роздільний збір відходів перевізником, розуміти реальні об’єми відходів в різних каналах їх продукування, аналізувати якість сортування відходів та формувати еко-культуру серед населення. 

Автоматизація процесів наповнення бази об’єктів інвестування (Управління інвестицій)

Мета проєкту: автоматизація процесів наповнення бази даних об’єктів інвестування ЛМТГ (Львівська міська територіальна громада) та підвищення ефективності співпраці з інвесторами. 

Проблема 1: 

Проблема відсутності автоматизованого інструменту для роботи з інвестиційними запитами впливає на інвестиційного радника ЛМР. Наслідком цього є тривалий час, витрачений на введення а також пошук даних. 

Проблема 2: 

Проблема відсутності структурованої бази даних, де зберігається одна з найважливіших інформацій, якою володіє управління інвестицій та проектів ЛМР (дані про комунальні та приватні землі, нерухомість, старі заводи, виробничі приміщення тощо) спричинює незручності інвестиційному раднику ЛМР (ефективність роботи погіршується). 

Проблема 3: 

Проблема відсутності можливості працювати як B2B впливає на можливу співпрацю з інвесторами, наслідком якої є втрата бізнесу та інвестиційних можливостей.

Рішення: Створити ІТ рішення, яке автоматично формуватиме запит (в довільній формі наприклад в форматі заповнення Google таблиці) в стандартизований файл та порівнюватиме з наявною базою даних. Тобто система автоматично порівнюватиме запит та базу даних як аналог CRM-системи для швидкого опрацювання запиту. Адже запорука залучення інвестицій – швидка і оперативна комунікація з інвестором із дотримання золотого правила: якісна відповідь протягом 24 годин.

Рішення для управління базою контактів (Управління внутрішньої політики ЛМР) 

Проблема: Одне із завдань управління внутрішньої політики Львівської міської ради - комунікація із різними організаціями або окремими особами. Для цього сформована велика база контактів, яка постійно оновлюється і доповнюється. На даний момент в управлінні внутрішньої політики використовують різні excel-таблиці, які погруповані закатегоріями контактів. Такий підхід не ефективний, адже при редагуванні файлу можна втратити частину інформації, складно слідкувати за версійністю. Тому виникла потреба мати різний доступ до загальної бази контактів різними працівниками.

Окрім того, управління внутрішньої політики час до час формує масові поштової розсилки на певні групи контактів із загальної бази (поштова розсилка листів проводиться із нагоди великих свят). Аби правильно вказати інформацію на конверті для поштового відправлення, працівники управління вручну макетують кожну поштову адресу.

Рішення: Управління внутрішньої політики потребує рішення для нормального упорядкування бази з великою кількістю контактів (більше 20 тис. осіб) з можливістю розмежування доступу до нього різним працівникам, а також можливістю формування переліків адресатів для розсилки.

Перелік необхідного функціоналу рішення:

  • рішення має дозволяти роботу з базою контактів (доповнювати нові та редагувати існуючі контакти),
  • розмежування доступу до бази для різних працівників різних відділів ЛМР, 
  • відслідковування за версійністю бази контактів (відображення інформація про останні зміни: хто і які зміни робив),
  • інформування головного розпорядника бази контактів про те, яка інформація і ким була оновлена,
  • можливість робити примітки біля певних контактів,
  • формування переліків адресатів для поштової розсилки (наліпки на конверти по певному критерію), 
  • формування шапки для офіційних листів ЛМР на основі бази контактів.
  • У майбутньому як розширення функціоналу рішення, можна розглядати можливість створювати sms-інформування та реалізація масових розсилок на електронні скриньки для попередньо вибраних груп контактів.

Проєкти

Нижче наведено кілька проєктів для груп хакатону (ви можете приєднатися командою).

Якість повітря

Збереження та аналітика показників якості повітря у Львові (Управління екології та природних ресурсів)

В рамках проєкту спільно з LUN Misto на території Львова встановлено 15 датчиків, які в режимі реального часу вимірюють якість повітря за різними параметрами (концентрація часток пилу в повітрі, вологість, температура повітря). 

На сайті https://misto.lun.ua/air/lviv дані відображаються в реальному часі, за останні 48 годин та за останніх 30 днів. Додатково є можливість отримати дані через протокол API. 

Докладніше

Проєкти

Нижче наведено кілька проєктів для груп хакатону (ви можете приєднатися командою).

Облік екологічної лабораторії

Система обліку даних мобільної екологічної лабораторії (Управління екології та природніх ресурсів)

Проблема: вся інформація, зібрана екологічною мобільною лабораторією, зберігається у файлі Word на локальному комп’ютері. Відповідно, необхідно систематизувати дані у веб-додатку, який буде керувати рівнем доступу, зберігати історію редагування інформації, формувати звіти та діаграми, зменшить кількість ресурсів, необхідних для наповнення та обслуговування бази даних. А також дозволить якісно аналізувати ці дані, прогнозувати, забезпечувати відповідальність за покращення екологічної ситуації.

Докладніше

Проєкти

Нижче наведено кілька проєктів для груп хакатону (ви можете приєднатися командою).

Збереження дерев

Автоматизація збору інформації про обстеження дерев у Львові

Управління екології та природніх ресурсів формує акти за результатами обстеження дерев (технічний акт про обстеження та акт на видалення). Кожен з актів має стандартизовану форму. 

Проблема: обстеження відбувається на вулиці, працівники управління записують результати в блокнот, а згодом на робочому місці формують файл з актом.

Докладніше

Проєкти

Нижче наведено кілька проєктів для груп хакатону (ви можете приєднатися командою).

Безпека даних

Автоматизація обробки даних про випадки порушення безпеки в місті

Одним із затребуваних наборів даних у Львові є інформація про випадки порушення безпеки в місті. Надавачем даних є Головне управління національної поліції у Львівській області. 

Проблема: дані від розпорядника надходять в незручному форматі, часто з некоректними назвами вулиць. Також є потреба кодування даних із режиму в розрізі кожного окремого випадку до даних в розрізі мікрорайонів та категорій правопорушень. Ручна обробка наборів затягує процес публікації даних, які затребувані в користувачів.

Докладніше

Проєкти

Нижче наведено кілька проєктів для груп хакатону (ви можете приєднатися командою).

зворотній зв'язок

Форма зворотного зв’язку та візуалізація даних за отриманими показниками (Центр надання адміністративних послуг)

На сайті ЦНАП є форма зворотного зв’язку для оцінювання якості роботи підрозділів Центрів. Цю форму заповнюють відвідувачі ЦНАП. https://city-adm.lviv.ua/services/vidhuk-pro-tsnap

Докладніше

Проєкти

Нижче наведено кілька проєктів для груп хакатону (ви можете приєднатися командою).

Система моніторингу

Механізм для прозорої діяльності щодо вивезення відходів.

Проблема: На сьогодні у Львові не напрацьовано механізму прозорої діяльності щодо вивезення відходів. Мешканці не сортують сміття, бо не вірять, що перевізники дотримуються усіх норм вивезення відходів і подальшої переробки. ЛКП ‘Зелене місто’ не має напрацьованої системи моніторингу вивезення сміття, і таким чином не може долучитись до покращення поводження з відходами. 

Докладніше

Проєкти

Нижче наведено кілька проєктів для груп хакатону (ви можете приєднатися командою).

Об'єкти інвестування

Автоматизація процесів наповнення бази об’єктів інвестування (Управління інвестицій)

Мета проєкту: автоматизація процесів наповнення бази даних об’єктів інвестування ЛМТГ (Львівська міська територіальна громада) та підвищення ефективності співпраці з інвесторами. 

Проблема 1: 

Проблема відсутності автоматизованого інструменту для роботи з інвестиційними запитами впливає на інвестиційного радника ЛМР. Наслідком цього є тривалий час, витрачений на введення а також пошук даних. 

Докладніше

Проєкти

Нижче наведено кілька проєктів для груп хакатону (ви можете приєднатися командою).

Управління базою контактів

Рішення для управління базою контактів (Управління внутрішньої політики ЛМР) 

Проблема: Одне із завдань управління внутрішньої політики Львівської міської ради - комунікація із різними організаціями або окремими особами. Для цього сформована велика база контактів, яка постійно оновлюється і доповнюється. На даний момент в управлінні внутрішньої політики використовують різні excel-таблиці, які погруповані закатегоріями контактів. Такий підхід не ефективний, адже при редагуванні файлу можна втратити частину інформації, складно слідкувати за версійністю. Тому виникла потреба мати різний доступ до загальної бази контактів різними працівниками.

Докладніше

Питання?