Пропустити навігацію EPAM

Я пів року з ЕРАМ, але вже привів в компанію 9-тьох нових колег і отримав чимало бонусів за це

Олександр Стрельницький

Проєктний менеджер
Інтерв’ю

Я – Олександр Стрельницький. І, як ви могли зрозуміти з заголовка, в ЕРАМ я потрапив лише 8 місяців тому. Чому лише? Все просто. Я тричі намагався потрапити в компанію. Коли прийшов уперше – мені забракло досвіду. Вдруге, через пандемію, найм на позицію, на яку я хотів потрапити, призупинили. І ось, лише втретє, мені вдалося долучитися.

Багатьом така наполегливість може видатися дивною. Мовляв, на ринку багато компаній і є з чого обрати. Але я знав від друзів, що тут є те, що я ціную в співпраці найбільше: чітке розділення відповідальності та ролей; зрозуміла структура, в якій кожний член команди знає власні обов’язки та сферу відповідальності; є можливість постійного навчання та розвитку; сильна спільнота експертів, які завжди можуть допомогти, поділитися знаннями та досвідом. Для мене цього було достатньо аби «лупати цю скалу».

Тим паче, це вже звично. Адже, я прийшов в ІТ на позицію QA intern ще 10 років тому. Далі поступово доріс до ролі Project Manager'a, був лектором і ось зараз я у харківському офісі EPAM.

Ще на онбордингу мені розповіли, що в компанії є багато реферальних кампаній і це можливість отримати різні винагороди: кошти, цінні призи, реферальні бали за рекомендації, які можна обміняти на внутрішньому порталі на брендовані подарунки. І я почав досліджувати.

Виявилось усе доволі просто. Достатньо передивитися відкриті позиції та запропонувати комусь зі знайомих долучитися. Далі, заповнити анкету, прикріпити резюме спеціаліста та чекати. Так, уже в перші тижні співпраці, коли я зміг оцінити переваги компанії та зрозуміти, що все саме так я собі уявляв, почав рекомендувати.

Річ у тім, що я ніколи не раджу те, що не випробував на собі. А тут, я вже розумів, що є можливість рости кар’єрно, вчитися на різноманітних внутрішніх курсах, проходити тренінги, долучатися до ком’юніті, в яких колеги охоче діляться досвідом та допомагають вирішувати не прості проєктні задачі.

Так, за перші тижні, поки не було великого проєктного завантаження, я встиг долучитися до QA та BA ком’юніті і роззнайомитися з командою. Я долучався до квізів, на одному з них виграв брендоване худі, приймав участь в “MadHeads Show” на День вишиванки. В останньому, мені пощастило потрапити в досвідчену команду, зайняти друге місце та виграти круту термочашку і захисну маску, обидві з вишиванкою.

Як то кажуть, апетит приходить під час їжі. Так сталося й у мене, я почав долучатися до реферальних кампаній. Розповідав про ЕРАМ колишнім колегам, друзям, студентам та навіть сусідам, з якими роззнайомилися під час барбекю-паті поблизу нашого житлового комплексу. Серед них я знаходив тих, кому було би цікаво долучитися до EPAM. Ось, наприклад, уже зараз мій сусід став моїм колегою. Загалом же, багато з тих, до кого я приходив вже чули про компанію, але то були лише здогадки чи якісь міфи. Для них моя думка була важливою, бо я був людиною з середини. Ну і звісно, те що ЕРАМ номер один ІТ-компанія в країні - грало свою роль.

В першій реферальній кампанії, до якої я долучився, щотижня розігрували призи для учасників. Серед тих хто рекомендував спеціалістів ЕРАМ з допомогою random.org обирали переможців. Про те, що я потрапив у їхнє число - дізнався з листа: “Вітаємо учасників реферальної кампанії”, там знайшов своє прізвище і зрадів. Я виграв термочашку, маленький power-bank з написом ”with a friend you can achieve more”, набір чаю та кави. Все було запаковано в гарну коробку, з якої я планую зробити шпаківню для птахів. Саме після цієї перемоги я подумав: “Оце так я щасливець, серед стількох спеціалістів які долучилися до кампанії - переміг я”, і вирішив не зупинятися,  рекомендувати далі. Так, за місяць я рекомендував 16 спеціалістів.

За кожну рекомендацію я отримував бали і рахував їх, бо дуже хотів накопичити достатньо аби обміняти на рюкзак з EPAM Shop. Комусь з рекомендованих спеціалістів відмовляли, чиїсь резюме не проходили, хтось сам не приймав пропозиції. На кінець кварталу лише одному знайомому вдалось долучитися до компанії. Втім, моїх балів вже вистачало на рюкзак і, як виявилося згодом, для того аби стати лідером рекомендацій за квартал.

Я міг обрати один з призів: комплект бездротової сигналізації Ajax, смарт-годинник Apple Watch SE 44 mm, прасувальну систему від Tefal, очисник повітря Philips, робота-пилососа Xiaomi чи орбітрек. Ми порадилися з дружиною та проголосували за прасувальну систему від Tefal. Тепер можемо прасувати постільне просто на ліжку і дуже тому радіємо.

Оскільки ж в компанії одночасно може проходити кілька реферальних кампаній, цієї весни мені ще й пощастило виграти кавомашину.

За ті самі 16 рекомендацій у березні. Тепер кожного ранку кавомашина самостійно включається і прогрівається, а мені достатньо обрати потрібний режим і за кілька хвилин вже смакувати улюблений капучино.

Наступного кварталу стало відомо, що розігрується електросамокат. Я давно про нього мріяв і навіть брав у знайомих покататися, аби зрозуміти чи це моє. Мені сподобалося і я продовжив рекомендувати. 

Знаю, колеги піджартовували, що я підпрацьовував раніше рекрутером і тому маю багато контактів, але насправді на попередній роботі мені вже доводилося брати на себе трохи більше відповідальності та шукати собі на проєкти людей, я трохи знаю як це робити. Плюс, мені знайомі з Харкова, Києва та інших міст писали і питали чи немає відкритих позицій для них. Кому міг допомагав. Зрештою, я знову переміг. Зараз маю ще й самокат і постійно користуюсь для коротких поїздок: в магазин, аптеку, чи спортзал.

Крім того, завдяки моїм рекомендаціям, юніт також зміг отримати грошовий приз. Ми вирішили частину коштів віддати на благодійність, а решту витратити на тимбілдинг команди.

Тепер я думаю кого б іще запросити в ЕРАМ. Бо, як кажуть мені знайомі, головне — говорити тоді, коли є що сказати. А мені є багато чого хорошого розповісти про ЕРАМ і можливості в цій компанії. 

Підписатися на новини

Чудово! Ми вже готуємо добірку актуальних новин для вас :)

Вибачте, щось пішло не так. Будь ласка, спробуйте ще раз.

*Будь ласка, заповніть обов’язкові поля