Виклики ITIL: оптимізація підтримки застосунків та пріоритизація інцидентів
Запрошуємо приєднатися до вебінару, який відбудеться 16 травня, щоб дізнатися більше про сучасні виклики, пов’язані з впровадженням ITIL.
Спікер розповість про вплив ITIL на ІТ-підтримку, з особливим акцентом на визначення пріоритетів в управлінні інцидентами та процесі релізу вебзастосунків.
Розглянемо важливість структурування цих процесів для підвищення ефективності та надання підтримки. Учасники вебінару отримають розуміння того, як можна ефективно використовувати ITIL для оптимізації операцій підтримки, управління інцидентами, виконання плавного процесу делівері, покращуючи при цьому загальне надання ІТ-послуг.
Приєднуйтесь!
Участь безкоштовна за попередньою реєстрацією.
спікер
ЄВГЕН АНДРУШКО Cloud Engineering Manager @EPAM