Пропустити навігацію EPAM

Mission-Critical System Support

WHAT

ЩО МИ РОБИМО?

Послуги, що ми пропонуємо, зосереджені навколо Cloud Enablement, Managed Services та Application Portfolio Rationalization. Ми впроваджуємо рішення, що допомагають нашим клієнтам зосередитися на власних бізнес-задачах та інноваціях, в той час як ми спрощуємо складні процеси, пов’язані з поліпшенням інфраструктури та екосистеми застосунків, зменшуємо технічний борг та постачаємо користувацькі сервіси, що відповідають найвищим стандартам.

ЦІКАВІ ФАКТИ

250+

Талановитих професіоналів

55+

Проєктів у роботі

5

Міст: Київ, Харків, Львів, Дніпро, Вінниця

Можливість працювати віддалено з будь-якого куточку України

В ЯКИХ ГАЛУЗЯХ МИ ПРАЦЮЄМО

Фінансові сервіси

Подорожі та готелі

Програмне забезпечення та новітні технології

Рітейл та дистрибуція

Інформаційний та медіа-бізнес

Охорона життя та  здоров’я

Енергетика та нафтогазова промисловість

Логістика

ІСТОРІЇ УСПІХУ

Команда ЕРАМ практично з нуля впровадила ITSM платформу ентерпрайз рівня ServiceNow, а також процеси ITAM/ITOM, та масштабували її використання на більш ніж 30 бізнес-підрозділів.  До того ж, ми допомогли клієнтові налагодити використання платформи для більш ніж десяти зовнішніх вендорів, та запровадити процес контролю якості та ефективності роботи. В результаті вдалося скоротити середній час обробки інцидентів на більш ніж 40% та зменшити бюджет підтримки існуючих систем за рахунок зменшення трудових витрат на 20%. Протягом одного року впровадження відбувалося паралельно з іншим великим вендором, після чого клієнт зробив вибір на користь ЕРАМ.

ІСТОРІЇ УСПІХУ

Завдяки злагодженій роботі команди ЕРАМ в дуже короткий термін вдалося запровадити комплексне рішення з моніторігну для Hybris платформи, з використанням Dynatrace, Splunk, Elasticsearch та ServiceNow). Це допомогло командам підтримки (як зі сторони ЕРАМ, так і з сторони клієнта) не тільки реагувати на проблеми швидше, а й запобігати їхньому утворенню, відслідковуючи їх на етапі зародження. Завдяки використанню запропонованного рішення з моніторінгу стало можливим згрупувати інциденти та попередження, які стосуються однієї проблеми, а автоматична нотифікація всіх зацікавлених сторін довершила організацію та оптимізацію роботи команди підтримки.

ІСТОРІЇ УСПІХУ

За останні півроку на платформу замовника, яка перейшла до ЕРАМ від іншого вендора, було змігровано близько 20% всіх клієнтів замовника, що набагато перевищує встановлені замовником терміни. Саме в цей час платформа нашого клієнта почала отримувати позитивні відгуки від користувачів. Завдяки покращенню системи моніторінгу стало можливим забезпечення постійної підтримки платформи в тих частинах, де ще не відбулась повна автоматизація. Крім того, разом із внутрішніми та зовнішніми командами, вдалося вдосконалити існуючу  автоматизацію. Також команда провела розподілення фонових процесів для завантаження необхідних даних без нашарування та за межами бізнес-годин. Всі ці заходи та рішення дозволили платформі фармацевтичної компанії витримати зростання навантаження із замовленнями під час пандемії.

ІСТОРІЇ УСПІХУ

Під час глобального локдауну клієнт у сфері електронної комерції виявив, що його система не спроможна створювати замовлення в необхідній кількості, з урахуванням того, що магазини було закрито, при цьому побивши рекорди Black Friday та Cyber Week. Команді підтримки вдалося знайти вузьке місце в базі даних , яка надавалась самим клієнтом, і встановити, що в наявній конфігурації база могла обробляти лише певну кількість операцій введення - виведення на день. ЕРАМ запропонував рішення, яке могло усунути проблему, і після довгих вагань та підключення директорів команді вдалося вмовити клієнта спробувати запропонований варіант. Протягом місяця команда працювала в авральному режимі, але в результаті кількість замовлень, яка до локдауну становила до 5 тисяч на день, суттєво збільшилася та досягла 110 тисяч на день на піку.

НАШІ ПРОЦЕСИ

EPAM є центром сертифікації ITIL, в той час, як Enterprise в основі своїй представляє процеси, що адаптуються і трансформуються з легкістю, як, наприклад, Amazon Cloud Adaptation Framework (AWS CAF). Процеси розділені в залежності від того, як виконуються різні сценарії.

Наша культура - Agile, що визначає наші рішення та допомагає нам адаптуватися до процесів і вимог проєкту, що постійно змінюються.  У роботі ми використовуємо такі методології, як Scrum, Kanban, ITIL, MOF та ESOF (EPAM Standard Operations Framework).

Для того, щоб зробити процес постачання рішень “під ключ” нашим клієнтам, у нашій команді є різні ролі:

  • Tech Lead
  • Service Delivery Manager
  • 1st / 2nd /3rd Support Layers
  • Infrastructure Engineer
  • Database Administrator
  • IT Service Manager

ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ, ЯКІ МИ ВИКОРИСТОВУЄМО

  • OS: Windows, *nix
  • Processes: ITIL, MOF, Agile, DevOps
  • Cloud: AWS, Azure, Google Cloud, OpenStack, and other Hybrid/OnPremise 
  • CM: Chef, Puppet, Ansible
  • CI: Jenkins, TeamCity, Ant, Maven, Gradle, MsBuild та інші
  • DB: Oracle, MS SQL, MongoDB, PostgreSQL, MySQL, Cassandra, та інші NoSQL
  • VCS: Git, SVN, CVS, SubVersion
  • Support Tools: IBM Tivoli‍, ServiceNow, HPSM, JIRA та інші
  • Monitoring and Log Aggregation Tools: Splunk, SumoLogic та інші log aggregation-інструменти; NewRelic, AppDynamics, Dynatrace та інші APMs; Zabbix, Nagiost та інші infra-інструменти. 

ЖИТТЯ В КОМАНДІ ПІДТРИМКИ MISSION-CRITICAL СИСТЕМ

EPAM ставиться серйозно до постійного саморозвитку і самовдосконалення, тож ми створили ініціативу BIRD, яка включає тренінги, програми сертифікації та громадські зустрічі для наших фахівців. Є безліч можливостей для саморозвитку із використанням таких платформ як LinkedIn Learning, Coursera, Linux Academy та багато інших. Окрім цього, ми підтримуємо сертифікацію від AWS, Microsoft Azure і Google.

Крім того, кожен наш проєкт - це виклик, а якщо цього замало, можна брати участь у змагальних заходах, таких як Hackaton та AWS Game Day.

Якщо вас цікавить публічність, ласкаво просимо до команд спікерів на самітах, IT Week, SEC та інших заходах. Багато хто проводить лекції в університетах країни, бере участь у програмі навчання дітей основам програмування eKids, залученні та навчанні нових потенційних колег в EPAM LAB.

Найкращі стають відомими на всю локацію та отримують винагороди на Recognition заходах та під час проєктних тімбілдінгів.

НЕ ЗНАЙШЛИ ВАКАНСІЮ СВОЄЇ МРІЇ?

Дозвольте нам запропонувати дещо цікаве.

Вакансії EPAM Ukraine у Київ | Львів | Харків | Дніпро | Вінниця | Івано-Франківськ | Одеса | Чернівці | Хмельницький | Рівне | Ужгород | Тернопіль | Луцьк за напрямком Java | JavaScript | .NET | DevOps | Experience Design | Software Testing | Business Analysis | Python| Big Data | Mobile | Solution Architect | Ruby on Rails у містах за напрямком Java вакансії Київ | Java вакансії Харків | Java вакансії Львів | Java вакансії Вінниця | Java вакансії Одеса | Java вакансії Івано-Франківськ | Java вакансії Чернівці | Java вакансії Хмельницький | Java вакансії Рівне | Java вакансії Ужгород | Java вакансії Тернопіль | Java вакансії Луцьк | JavaScript вакансії Київ | JavaScript вакансії Харків | JavaScript вакансії Львів | JavaScript вакансії Вінниця | JavaScript вакансії Одеса | JavaScript вакансії Івано-Франківськ | JavaScript вакансії Чернівці | JavaScript вакансії Хмельницький | JavaScript вакансії Рівне | JavaScript вакансії Ужгород | JavaScript вакансії Тернопіль | JavaScript вакансії Луцьк | DevOps вакансії Київ | DevOps вакансії Харків | DevOps вакансії Львів | DevOps вакансії Вінниця | DevOps вакансії Одеса | DevOps вакансії Івано-Франківськ | DevOps вакансії Чернівці | DevOps вакансії Хмельницький | DevOps вакансії Рівне | DevOps вакансії Ужгород | DevOps вакансії Тернопіль | DevOps вакансії Луцьк