Пропустити навігацію EPAM

Mission-Critical System Support

WHAT

ЩО МИ РОБИМО?

Наші послуги охоплюють Cloud Enablement, Managed Services та Application Portfolio Rationalization. Ми впроваджуємо рішення, які дозволяють клієнтам зосередитись на бізнес-завданнях та інноваціях. Водночас ми спрощуємо складні процеси вдосконалення інфраструктури та екосистеми додатків, зменшуємо технічний борг і надаємо високоякісні користувацькі сервіси.

ЦІКАВІ ФАКТИ

300+

Талановитих професіоналів

12

Міст з офісами та коворкінгами

І можливість працювати віддалено з будь-якого куточка України

55+

Проєктів у роботі

В ЯКИХ ГАЛУЗЯХ МИ ПРАЦЮЄМО

Фінансові сервіси

Подорожі та готелі

Програмне забезпечення та новітні технології

Рітейл та дистрибуція

Інформаційний та медіабізнес

Охорона життя та  здоров’я

Енергетика та нафтогазова промисловість

Логістика

ІСТОРІЇ УСПІХУ

Команда ЕРАМ практично з нуля впровадила ITSM платформу ентерпрайз рівня ServiceNow, а також процеси ІТАМ/ІТОМ, та масштабували її використання на понад 30 бізнес-підрозділів. До того ж ми допомогли клієнтові налагодити використання платформи для понад десяти зовнішніх вендорів, та запровадити процес контролю якості та ефективності роботи. У результаті вдалося скоротити середній час обробки інцидентів на понад 40% та зменшити бюджет підтримки чинних систем внаслідок зменшення трудових витрат на 20%. Упродовж одного року впровадження відбувалося паралельно з іншим великим вендором, після чого клієнт зробив вибір на користь ЕРАМ.

ІСТОРІЇ УСПІХУ

Завдяки злагодженій роботі команди ЕРАМ у дуже короткий термін вдалося запровадити комплексне рішення з моніторігну для Hybris платформи, з використанням Dynatrace, Splunk, Elasticsearch τα ServiceNow). Це допомогло командам підтримки (як зі сторони ЕРАМ, так і зі сторони клієнта) не тільки реагувати на проблеми швидше, а й запобігати їхньому утворенню, відстежуючи їхні на етапі зародження. Завдяки використанню запропонованого рішення з моніторингу стало можливим згрупувати інциденти та попередження, які стосуються однієї проблеми, а автоматична нотифікація всіх зацікавлених сторін довершила організацію та оптимізацію роботи команди підтримки.

ІСТОРІЇ УСПІХУ

За останні пів року на платформу замовника, яка перейшла до ЕРАМ від іншого вендора, було змігровано близько 20 % всіх клієнтів замовника, що набагато перевищує встановлені замовником терміни. Саме в цей час платформа нашого клієнта почала здобувати позитивні відгуки від користувачів. Завдяки покращенню системи моніторингу стало можливим забезпечення постійної підтримки платформи в тих частинах, де ще не відбулася повна автоматизація. Крім того, разом із внутрішніми та зовнішніми командами, вдалося вдосконалити чинну автоматизацію. Також команда провела розподілення фонових процесів для завантаження необхідних даних без нашарування та за межами бізнес-годин. Усі ці заходи та рішення дозволили платформі фармацевтичної компанії витримати зростання навантаження із замовленнями під час пандемії.

ІСТОРІЇ УСПІХУ

Під час глобального локдауну клієнт у сфері електронної комерції виявив, що його система не спроможна створювати замовлення в необхідній кількості, з урахуванням того, що магазини було закрито, водночас побивши рекорди Black Friday та Cyber Week. Команді підтримки вдалося знайти вузьке місце в базі даних, яка надавалася самим клієнтом, і встановити, що в наявній конфігурації база могла обробляти лише певну кількість операцій введення — виведення на день. ЕРАМ запропонував рішення, яке могло усунути проблему, і після довгих вагань та підключення директорів команді вдалося вмовити клієнта спробувати запропонований варіант. Упродовж місяця команда працювала в авральному режимі, але в результаті кількість замовлень, яка до локдауну становила до 5 тисяч на день, суттєво збільшилася та досягла 110 тисяч на день на піку.

Ми надаємо широкий спектр послуг підтримки

EPAM пропонує широкий спектр послуг з управління ІТ-інфраструктурою та додатками. Від оцінки існуючої системи та розробки нової моделі до використання штучного інтелекту для автоматизації процесів та забезпечення високої надійності. Компанія працює як з традиційними ІТ-системами, так і з хмарними рішеннями.

  • Сервісна служба
  • Підтримка додатків
  • Хмарна/інфраструктурна підтримка
  • Центр мережевих операцій
  • Центр операцій безпеки
  • Управління послугами

НАШІ ПРОЦЕСИ

EPAM є центром сертифікації ITIL. Enterprise базується на гнучких процесах, як-от Amazon Cloud Adaptation Framework (AWS CAF). Процеси розподіляються за різними сценаріями виконання.

Наша Agile-культура формує наші рішення та допомагає адаптуватися до змінних процесів і вимог проєкту. Ми застосовуємо методології Scrum, Kanban, ITIL, MOF та ESOF (EPAM Standard Operations Framework).

Для того, щоб зробити процес постачання рішень «під ключ» нашим клієнтам, у нашій команді є різні ролі:

  • Tech Lead
  • Service Delivery Manager
  • 1st / 2nd /3rd Support Layers
  • Infrastructure Engineer
  • Database Administrator
  • IT Service Manager
  • Security Analyst 
  • Site Reliability Engineer

ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ, ЯКІ МИ ВИКОРИСТОВУЄМО

  • OS: Windows, *nix
  • Processes: ITIL, MOF, Agile, DevOps
  • Cloud: AWS, Azure, Google Cloud, OpenStack, and other Hybrid/OnPremise 
  • CM: Chef, Puppet, Ansible
  • CI: Jenkins, TeamCity, Ant, Maven, Gradle, MsBuild та інші
  • AI-інструменти: EPAM DIAl, Copilot та інші
  • DB: Oracle, MS SQL, MongoDB, PostgreSQL, MySQL, Cassandra, та інші NoSQL
  • VCS: Git, SVN, CVS, SubVersion
  • Support Tools: IBM Tivoli‍, ServiceNow, HPSM, JIRA та інші
  • Monitoring and Log Aggregation Tools: Splunk, SumoLogic та інші log aggregation-інструменти; NewRelic, AppDynamics, Dynatrace та інші APMs; Zabbix, Nagiost та інші infra-інструменти. 

АІ-інструменти, завдяки яким ми підвищуємо ефективність нашого сервісу

Використовуємо ШІ для автоматизації багатьох рутинних завдань, підвищення ефективності та зниження витрат:

  • Прогнозування обслуговування
  • Автоматизований моніторинг та виявлення інцидентів
  • Чат-боти та віртуальні помічники
  • Оптимізація операційних витрат
  • Персоналізоване надання послуг

ЖИТТЯ В КОМАНДІ ПІДТРИМКИ MISSION-CRITICAL СИСТЕМ

EPAM ставиться серйозно до постійного саморозвитку і самовдосконалення, тож ми створили ініціативу BIRD, яка включає тренінги, програми сертифікації та професійні зустрічі для наших фахівців. Є безліч можливостей для саморозвитку із використанням таких платформ як LinkedIn Learning, Coursera, AWS Skill Builder, Microsoft Viva Learning  та багато інших. Окрім цього, ми підтримуємо сертифікацію від AWS, Microsoft Azure і Google. Також EPAM по запиту надає доступ до бібліотеки O'Reilly на два місяці для всіх бажаючих.

Крім того, кожен наш проєкт — це виклик, а якщо цього замало, можна брати участь у змагальних заходах, таких як Hackathon та AWS Game Day. У клауді, ми проводимо близько 20 заходів різних форматів, а також розробляємо внутрішні навчальні програми з використанням практичних навичок.

Якщо вас цікавить публічність, ласкаво просимо до команд спікерів на самітах, IT Week, SEC та інших. Багато хто також проводить лекції в різних університетах країни, навчає дітей основам програмування в рамках ініціативи eKids та долучається до навчання нових колег в EPAM Campus.

НЕ ЗНАЙШЛИ ВАКАНСІЮ СВОЄЇ МРІЇ?

Дозвольте нам запропонувати дещо цікаве.

Вакансії EPAM Ukraine у Київ | Львів | Харків | Дніпро | Вінниця | Івано-Франківськ | Одеса | Чернівці | Хмельницький | Рівне | Ужгород | Тернопіль | Луцьк за напрямком Java | JavaScript | .NET | DevOps | Experience Design | Software Testing | Business Analysis | Python| Big Data | Mobile | Solution Architect | Ruby on Rails у містах за напрямком Java вакансії Київ | Java вакансії Харків | Java вакансії Львів | Java вакансії Вінниця | Java вакансії Одеса | Java вакансії Івано-Франківськ | Java вакансії Чернівці | Java вакансії Хмельницький | Java вакансії Рівне | Java вакансії Ужгород | Java вакансії Тернопіль | Java вакансії Луцьк | JavaScript вакансії Київ | JavaScript вакансії Харків | JavaScript вакансії Львів | JavaScript вакансії Вінниця | JavaScript вакансії Одеса | JavaScript вакансії Івано-Франківськ | JavaScript вакансії Чернівці | JavaScript вакансії Хмельницький | JavaScript вакансії Рівне | JavaScript вакансії Ужгород | JavaScript вакансії Тернопіль | JavaScript вакансії Луцьк | DevOps вакансії Київ | DevOps вакансії Харків | DevOps вакансії Львів | DevOps вакансії Вінниця | DevOps вакансії Одеса | DevOps вакансії Івано-Франківськ | DevOps вакансії Чернівці | DevOps вакансії Хмельницький | DevOps вакансії Рівне | DevOps вакансії Ужгород | DevOps вакансії Тернопіль | DevOps вакансії Луцьк