Пропустити навігацію EPAM

Experience Design

WHAT

ЩО МИ РОБИМО?

Команда дизайнерiв працює з клієнтами над створенням привабливих, зручних та інтуїтивно зрозумілих інтерфейсів для цифрових платформ, вебсайтів і мобільних застосунків. Ми визначаємо стратегію, пропонуємо варіанти UX і візуального дизайну, а, згодом, розробляємо сам інтерфейс. Значний досвід EPAM у цій галузі допомагає нам уникнути звичайних помилок, затримок у розробці чи впровадженні рішення, які часто трапляються в роботі зі звичайними цифровими агенціями. Маючи багатий досвід та експертизу, набуту разом з дизайн-компаніями світового рівня, котрі долучилися до EPAM, ми так само надаємо послуги з консалтингу, які допомагають не тільки робити якісні цифрові продукти, а й змінювати процеси всередині компаній клієнтів. Отже, ми допомагаємо клієнтам виходити на новий рівень цифрової зрілості.

ГАРЯЧІ ВАКАНСІЇ

ЦІКАВІ ФАКТИ

160+

Талановитих професіоналів

100+

Проєктів у роботі

5

Міст: Львів, Київ, Харків, Вінниця, Дніпро

Можливість працювати віддалено з будь-якого куточку України

В ЯКИХ ГАЛУЗЯХ МИ ПРАЦЮЄМО

Фінансові сервіси

Подорожі та готельний бізнес

Програмне забезпечення й новітні технології

Ритейл та дистрибуція

Інформаційний і медіа-бізнес

Охорона життя та здоров’я

Страхування

Енергетика та нафтогазова промисловість 

Автомобілебудування

Індустрія відеоігор

ЛЮДИ, З ЯКИМИ ВИ ПРАЦЮВАТИМЕТЕ РАЗОМ

ІРИНА
Associate Director, Experience Design

МИХАЙЛО
Director, Experience Design

СВЯТОСЛАВ
Principal Experience Designer

КОСТЯНТИН
Experience Design Manager

ЛІДІЯ
Senior Experience Designer

ІСТОРІЇ УСПІХУ

Одна з найкрупніших корпорацій з аналітики й бізнес-досліджень звернулася до EPAM по допомогу в редизайні свого сервісу онлайн-перевірки орендарів. Цей сервіс допомагає користувачам ухвалювати виважені лізингові рішення. Спершу сервіс розробив сторонній постачальник, без достатньої експертизи у дизайні, до того ж, платформа працювала вже впродовж 5 років і дещо застаріла. Отже, клієнт шукав партнера, який міг би оцінити поточний стан сервісу та модернізувати його, врахувавши довгострокові перспективи, а також розробити його новий зовнішній вигляд, який добре відображався б і на мобільних пристроях.

Свою роботу ми почали з детального вивчення бізнесу клієнта, а, згодом, провели ряд досліджень, спрямованих на вивчення користувацького досвіду та сфер інтересів різних бізнес-ролей. Спираючись на результати дослідження, за вісім місяців ми придумали та розробили рішення, яке значно покращило користувацький досвід сервісу й поліпшило усі ключові метрики проєкту, такі як кількість підписок, кількість транзакцій, показник відмови тощо.

ІСТОРІЇ УСПІХУ
АНДРІЙ

Associate Director, Experience Design

НАШІ ПРОЦЕСИ

Наша культура - це Agile, що впливає на всі наші рішення та допомагає адаптувати процеси до проєктних вимог, котрі мають тенденцію змінюватися. Наші процеси побудовані на ітераційному підході й орієнтуються на дизайн. Зазвичай, команда дизайнерів рухається на один спринт попереду розробників, а кожен спринт команди дизайнерів складається з чотирьох етапів: дослідження, розробка концепції, дизайн і валідація. У розробці ж ми намагаємося автоматизувати якомога більше рутинних процесів шляхом створення надійного CI/CD та інвестування в автоматизацію тестування і юніт-тести. У процесі створення продуктів і рішень ми робимо великий фокус на Данокерований підхід (Data Driven Approach), який ґрунтується на якісних і кількісних даних, які в свою чергу допомагають досягати мікро та макро KPI клієнта.  

Щоб бути ефективними у розробці продуктів “під ключ” для наших клієнтів, ролі в команді розподілено таким чином: 

  • Experience Design Director 
  • Experience Consultant 
  • Lead Designer 
  • UX Designer 
  • Visual Designer 

ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ, ЯКІ МИ ВИКОРИСТОВУЄМО

Зазвичай ми використовуємо перелік технологій, який найбільше відповідає вимогам проєкту: 

  • Miro
  • Figma
  • Maze
  • Sketch
  • Zepplin
  • Invision
  • Adobe Creative Cloud
  • Axure

ЖИТТЯ В КОМАНДІ EXPERIENCE DESIGN

Для дизайнера надзвичайно важливо бути вмілим і креативним. Щоб підтримувати та розвивати цi навички, потрібна практика. Саме цим EPAM Design Team регулярно займається на своїх зустрічах і майстер-класах. Такі зустрічі проводять по всіх локаціях EPAM, де присутні дизайн команди. Також існують спільні зовнішні ініціативи на базі платформи Community-Z. Окрім зустрічей, до яких можуть приєднатися всі охочі, ми проводимо внутрішні масштабні конференції, до яких долучаються колеги з усіх міст України та СНГ.  

Ще одна поширена практика в нашій Digital Strategy & Experience Design команді - ділитися знаннями. Декілька разів на місяць дизайнери збираються в різних місцинах, розповідаючи одне одному про нові проєкти, інструменти для дизайнерів та робочі методології у власних спільнотах, які регулярно зустрічаються для обговорення сучасних UX-трендів. 

Приєднуйтесь до нашого Телеграм-каналу для дизайнерів.

НЕ ЗНАЙШЛИ ВАКАНСІЮ СВОЄЇ МРІЇ?

Дозвольте нам запропонувати дещо цікаве.