Пропустити навігацію EPAM

Трансформація навчального досвіду STEM: розширення освітньої платформи Sphero для викладачів та студентів

Новини

STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) — сучасний та революційний підхід до освіти, який допомогає молодому поколінню опановувати професії майбутнього, розвивати творче та критичне мислення. 

Забезпечення доступності STEM-навчання, особливо — у період віддаленого навчання та самоізоляції, стало важливим питанням для багатьох навчальних закладів та приватних компаній.

Команда EPAM, що спеціалізується на цифрових освітніх сервісах (Digital Learning Services), була залучена до роботи над покращенням навчального процесу на платформі Sphero: Sphero Edu, допомагаючи усунути будь-які недосконалості освітнього продукту. Експертний досвід EPAM EdTech дозволив нам швидко зануритися у процес, допомогти в оновленні функціоналу платформи та значно покращити користувацький досвід.

ОСНОВНІ ВИКЛИКИ

У додатку Sphero Edu діти навчаються кодувати, створюючи програми для власного програмованого робота Sphero. Платформа використовується викладачами для призначення учням завдань, моніторингу їхнього прогресу та структурування отриманого навчального досвіду. Студенти, що перебувають на домашній формі навчання, також можуть зареєструватися та отримати індивідуальні акаунти.

Основний виклик полягав у тому, що Sphero не мали власної команди для підтримки платформи такого масштабу, тож EPAM долучилася до проєкту не тільки для підтримки платформи, але і для розробки нового функціоналу, відібраного згідно з побажаннями користувачів. Вихідний код проєкту був масивним та складним, але інженерам EPAM вдалося успішно підтримати наявну систему, одночасно залучивши до платформи нових викладачів та учнів і забезпечивши користувачів зручнішим функціоналом.

КЛЮЧОВІ РІШЕННЯ

Метою EPAM була адаптація платформи до бачення Sphero та її перетворення на дійсно простий для користування інструмент — як у класі, так і вдома.

Отже, нашою командою були виконані наступні задачі:

  1. Розроблено нові мультифункціональні рішення для управління класами та їхнім вмістом, при цьому основний фокус було зроблено на покращенні процесу реєстрації та загальній зручності користування інтерфейсом;
  2. Запропоновано новий інструмент звітності, який дозволяє викладачам отримувати звіти у форматі PDF, а це, своєю чергою, допомагає зрозуміти успіхи учнів шляхом відстеження необхідних показників;
  3. Додано функцію сповіщень, яка повідомляє користувачам про оновлення та суттєві зміни на платформі;
  4. Виправлено помилки в оптимізації платформи для користувачів і, таким чином, підвищено її стабільність.
РЕЗУЛЬТАТИ

У результаті роботи, виконаної командою EPAM у співпраці з командою Sphero, вдалося:

  1. Швидко та успішно стабілізувати та оптимізувати платформу SpheroEdu та значно урізноманітнити її новим функціоналом.
  2. Підвищити показник користування платформою всього лиш у 3-місячний термін, що дозволяє зробити висновок про зростання цінності продукту для користувачів.
  3. Збільшити кількість класів, створених за участі декількох учнів, на 39%.
  4. Збільшити кількість завдань, доданих до класів, на 21%.