Шляхи розвитку кар'єри Бізнес Аналітика: як стати Продакт Овнером або Продакт Менеджером
Вебінар вже відбувся.
Поговоримо про:
- Хто такі Продакт Овнер і Продакт Менеджер у сервісній компанії, які відмінності та зони відповідальності
- Як Бізнес Аналітику стати Продакт Овнером або Продакт Менеджером
- Професійна трансформація з Бізнес Аналітика в продакти (ПО або ПдМ)
- Реальні випадки з життя (власний кар'єрний шлях)
- Запитання і відповіді
Спікер
ІГОР ЯЧЕЧАК
Lead Business Analyst, Product Manager @ EPAM
Більше 10+ років досвіду в різних ролях, таких як бізнес-аналітик, менеджер проектів, Scrum-майстер, менеджер з доставки, власник продукту та менеджер продукту.
Ключовий досвід включає: ринок конкурента, дослідження та аналіз продукції, розгляд наскрізних подорожей споживачів, покращення та оптимізацію досвіду споживачів / користувачів, збільшення конверсії продажів / доходу та моніторинг аналітики / ефективності продажів.
Досягнення:
- Сертифікований власник продуктів Scrum (CSPO) та Scrum Master (CSM)
- Власник продукту SAFe 5 / менеджер продукту
- Сертифікований менеджер з продуктів (ISPMA)